Wednesday, November 3, 2010

Program Jaringan Mesra Tingkatan 1 dan Peralihan Tahun 2011

2 November 2010 - Pihak sekolah merakamkan ucapan ribuan terima kasih kepada semua Penolong Kanan Hal Ehwal Murid dan wakil daripada 12 buah sekolah rendah kerana hadir untuk suatu taklimat dalam program Jaringan Mesra pada Selasa, 2 November 2010. Program tersebut yang diadakam di Bilik Wawasan SMKJR telah dipengerusikan oleh En. Zulhemay b. Mohd Jidin, Penolong Kanan Petang sekolah ini . Pn. Sehidah bt. Sirajudin ,Penolong Kanan Hal Ehwal Murid SMKJR telah menyampaikan maklumat terperinci berkaitan kemasukan murid baru.
Sekolah rendah yang terlibat merupakan ‘Freedal School’ sekolah ini. Sekolah tersebut adalah terdiri daripada SK Seksyen 7, SK Jalan Empat, SK Sungai Ramal Dalam, SK Rinching Hilir, SK (2) Jalan Bukit, SK Jalan Bukit (Satu), SK Jalan Enam, SK Sungai Kantan, SK Jalan Semenyih 2, SK Jalan Tiga, SJKT Ladang West Country dan SJKC Sungai Chua.
Majlis taklimat yang turut dihadiri oleh Pn. Rosny bt Osman, Pengetua SMKJR Beliau memberi maklumat perkara yang perlu disampaikan kepada murid sekolah rendah semasa pendaftaran kemasukan para pelajar baru pada 31 Disember 2010.




No comments:

Post a Comment