Monday, September 26, 2011

Majlis Anugerah Qualiti Prima 2011

Isnin 26 September 2011 - Majlis Anugerah Qualiti Prima telah berlansung dengan jayanya pada 24 September 2011 (Sabtu) di Dewan Lestari SMKJR. Majlis bermula seawal 7.15 pagi bagi pendaftaran penerima anugerah serta guru-guru. Ketibaan ibubapa bermula pada jam 8.45 pagi dan seterusnya majlis bermula pada jam 9.30 pagi.Majlis dimulakan dengan nyanyian lagu rasmi sekolah dan bacaan doa oleh Ustaz Mustafa. Majlis telah dirasmikan oleh Pemangku Pengetua ,Pn.Fuziah bt Md Ali.

Majlis Qualiti Prima ini merupakan majlis yang dirancang khas untuk meraikan dan memberi penghargaan kepada para pelajar dan barisan pepimpin sekolah. Ia juga diharap dapat menonjolkan para pelajar mencipta kejayaan dan mengharumkan nama sekolah dalam aktiviti kokurikulum sepanjang tahun 2011. Semoga dengan adanya majlis seperti ini dapat dijadikan pemangkin serta pembakar semangat untuk mereka lebih berjaya pada masa akan datang.

Majlis ini diserikan lagi dengan persembahan dari pelajar PPKI(nasyid), Tarian 'Dia Datang' (Kelab Kebudayaan), Nyanyian Duet(Kelab Kebudayaan) , (Nyanyian Berkumpulan) Persatuan Puteri Islam dan Persembahan Seni Silat Mempertahankan Diri (Kelab Kebudayaan).



Antara penerima-penerima anugerah pada tahun ini. Tahniah diucapkan.




Tokoh Pemimpin Harapan dan Tokoh Kokurikulum Harapan 2011

Gambar-gambar sekitar Majlis Qualiti Prima 2011

1 comment: