Friday, September 9, 2011

Anugerah Tokoh Nilam 2011

Jumaat 09 September 2011 - Majlis Anugerah Tokoh Nilam Peringkat Sekolah telah diadakan pada pagi ini bertempat di Dataran Wawasan. Majlis ini bermula jam 7.30 pagi dimulakan dengan bacaan doa dan seterusnya ucapan daripada Puan Fuziah bt Md Ali (Penolong Kanan). Majlis diteruskan dengan penyampaian hadiah bagi penerima-penerima nilam dan tokoh nilan 2011. Majlis penyampaian hadiah telah disempurnakan oleh Puan Fuziah bt Md Ali (Penolong Kanan).

Tokoh nilam menerima sebuah basikal sumbangan Encik Abd.Rahman b Ajam YDP PIBG SMK Jalan Reko yang juga merupakan pemilik My Sport Centre,kolar pin nilam,cenderahati dan juga sijil.

Tokoh Nilam 2011, Adik Muhammad Khairi b Khairul Anuar dari Kelas 3KM1 telah membaca sebanyak 600 buah buku menerima sebuah basikal.Tahniah diucapkan....

Tokoh nilam kedua tertinggi menerima sebuah portable hard disk 500GB, sumbangan Encik Sariful Nizam b Abu Bakar merupakan AJK PIBG SMK Jalan Reko,kolar pin nilam, cenderahati dan juga sijil. Penerimanya ialah adik Fatin Hanani bt Zainal Abidin dari kelas 5 Sc2 telah membaca 593 buah buku. Tahniah diucapkan....

Antara pemenang-pemenang tokoh nilam, nilam, emas, perak dan gangsa bergambar bersama Pn.Dalilah bt Ahmad Fauzi (Penyelaras Pusat Sumber) serta hadiah masing-masing.

1 comment: